De la lansarea în 2012 şi până în prezent, foodpanda a atras în total investiţii de peste 200 milioane de dolari. Anul acesta, foodpanda a achiziţionat principalii săi competitori din India, Mexic, Rusia, Brazilia, Europa de Est, Orientul Mijlociu şi Asia, ceea ce îi va permite să se investească acum în crearea de noi servicii şi dezvoltarea de noi tehnologii. Utilizatorii pot comanda mâncare online prin intermediul foodpanda atât de pe desktop prin aplicaţia web, cât şi de pe smartphone sau tabletă prin aplicaţia mobilă dedicată. La nivel global, foodpanda are parteneriate cu peste 45.000 de restaurante din 40 de ţări, fiind lider de piaţă în 32 dintre acestea. Platforma este disponibilă şi în România din toamna anului 2013, având în portofoliu circa 400 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Sibiu şi Craiova.