ZF 24

Retailerul electro-IT Flanco a încheiat primul semestru al anului cu vânzări de 600 milioane de lei, în creştere cu 30%, cele mai căutate produse fiind gadgeturile, căştile, boxele portabile, dar şi smartphone-urile şi televizoarele OLED

Retailerul electro-IT Flanco a încheiat primul semestru...

Autor: Roxana Rosu

13.07.2023, 10:19 116

Retailerul electro-IT Flanco a încheiat primul semestru al anului cu vânzări de 600 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cele mai căutate produse fiind gadgeturile, căştile, boxele portabile, dar şi smartphone-urile şi televizoarele OLED.

“Evoluţia favorabilă a primului trimestru s-a menţinut şi în cel de-al doilea, deşi, potrivit mediilor istorice ale industriei, trimestrul doi este cu 10-15% mai slab în ceea ce priveşte volumele comparativ cu prima parte a anului”, spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco şi acţionar minoritar al companiei. “Volumele s-au menţinut la acelaşi nivel, cu o valoare a vânzărilor similară, de 300 milioane de lei, rezultând un prim semestru în creştere procentuală cu două cifre faţă de anul anterior.”

În acelaşi interval, piaţa produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 6%.

Categoriile de produse cele mai căutate de clienţi confirmă trendurile ultimei perioade: orientarea către produse de divertisment, către produse care facilitează mobilitatea şi conectivitatea în timpul activităţilor care presupun ieşiri în aer liber sau călătorii.

Gadgeturile, căştile, boxele portabile au avut o creştere dublă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar vânzările de smartphone-uri au continuat să crească peste media pieţei (45%), potrivit datelor companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO