Retailerul de tip discount Pepco, ce vinde produse la preţuri care încep de la 1,99 de lei, şi-a majorat în 2018 businessul cu circa 35%, până la aproape 900 de milioane de lei. Faţă de 2016 spre exemplu, cifra de afaceri este mai mult decât dublă. Evoluţia profitului net este similară cu cea a cifrei de afaceri, astfel că amândouă au postat un plus de peste 30% în 2018.
Compania a intrat pe piaţa din România în toamna lui 2014 şi de atunci s-a extins agresiv până la 222 de unităţi în prezent. Expansiunea nu se va opri aici dat fiind că până la final de 2019 compania vrea să ajungă la 2.700 de salariaţi, faţă de 2.200 la finalul anului trecut şi dublu faţă de 2017.
După rezultatele financiare aferente anului trecut, Pepco şi-a consolidat poziţia în top trei cei mai importanţi jucători din moda românească, după grupul spaniol Inditex şi H&M. Inditex încă nu are rezultatele pe 2018 publice, însă datele oferite de H&M şi de Pepco pe 2018 arată o intensificare a luptei al vârf, cele două companii fiind foarte apropiate ca nivel al businessului.
Pepco este un discounter, astfel că a pariat pe dezvoltare nu doar în centrele urbane mari, ci şi în cele de câteva mii de locuitori, unde se luptă cu magazinele locale, cele mai multe de tipul „orice produs la 13 lei“ şi cu bazarurile şi pieţele. Următoarele deschideri planificate sunt cele de la Segarcea şi Medgidia, conform site-ului propriu.